Leta i den här bloggen

måndag 13 maj 2013

DAGENS

 Skjorta - Lindex, skärp - H&M, jeans - Cubus, Converse
 Haha, Dennis ger macka till Hilma som sitter i soffan bredvid. :)
Idag blev det denim rakt igenom. ;) Gillar`t!
Just nu känner jag mig en aning sliten. Drog till med en riktig långrunda här på sena eftermiddagen, närmare bestämt 19 km. Då, mina vänner, då gör det ont i kroppen. Undrar om jag ens kommer kunna gå imorrn? ;)
Körde ett snitttempo på 5.22 min/km. Kändes faktiskt inte så under tiden men det är jag ju såklart sjukt nöjd med. Jag tror jag ska anmäla mig till Stockholms halvmarathon faktiskt. Då vet jag ju att jag borde kunna slå min tid (1.58) som jag hade på Göteborgsvarvet när jag sprang 2011.

Imorrn fm är det Öppna förskolan som gäller. Annars inga planer! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar