Leta i den här bloggen

söndag 10 februari 2013

GÅRDAGENS OUTFITS







Hej på er!

Sorry hann inte med att blogga alls igår. Rände på stan på förmiddagen med brorsan och Karin. Lite fika på Johanssons och sen lite häng i gallerian. På eftermiddagen när Hilma sov hann jag springa 10 min på bandet och därefter lite tabataövningar. Mamma och pappa kom hit redan 16.30 och jag for iväg strax efter 17 för att ta en cider innan vi gick ner till Mat&Prat. Hade en jättetrevlig kväll. Åt jättegod mat, drack 2 glas mousserande vin och pratade med massa vänner. En perfekt kväll. Kom hem strax före 23. Så himla skönt att må bra idag!
Haft en toppensöndag också. Åkte över till mamma och pappa på förmiddagen och så sprang jag 8,5 km, sen fick jag lunch där, lovely!

Ja, så det här är outfits från dagen och kvällen alltså. :) Dammade av mina gamla kostymbyxor från Lindex som jag nog haft i tre år. Är så glad att dom fortfarande passar. Halsbandet inhandlade jag igår på H&M.

Nej, nu måste jag ge Hilma mat och gormar som en tok här. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar